Поддержим петицию о строительстве мостов в Запорожье! С таким призывом обратился к землякам житель города Сергей Ковалев.
Дело в том, что предыдущие четыре(!) петиции об этом на сайте Президента так и не смогли набрать необходимые 25 тысяч голосов.
Сергей Ковалев вносит свои предложения:
«У Запоріжжі з 2004 року йде будівництво мостів через річку Дніпро. Незважаючи на те, що жителі міста довго стоять у пробках, втрачаючи свій особистий час і дихаючи вихлопними газами при перетині річки, бажання запуску нових мостів у них немає.
Дійсно, вже не менше чотирьох петицій з проханням форсувати будівництво зазначених мостів було розміщено на сайті президента, і жодна з них не набрала необхідні 25 тисяч голосів. Та що там 25 тисяч? Всі набирали до тисячі! Не більше. Зараз на сайті петицій до Президента В. А. Зеленському розміщена петиція, яка набрала трохи більше 2,5 тисяч голосів. Вже зрозуміло, що вона не набере потрібної кількості і не потрапить на розгляд президента. А значить, владі завжди буде що сказати у відповідь на прохання будувати: «Ви самі не хотіли!».
Пропоную на в’їзді на мости Преображенського вивісити банери з наступними закликами: «Хочеш виїжджати з дому пізніше і встигати на роботу? Голосуй за будівництво мостів!» (по дорозі з Хортицького району) і «Хочеш раніше приїжджати додому? Голосуй за будівництво мостів!»(по дорозі в Хортицькій район). Тут же вказати посилання на петицію. Пропоную про петиції широко оповістити в ЗМІ.
Слід пам’ятати, що мости потрібні не тільки запорожцям, але й мають величезне значення у воюючій країні, додатково пов’язуючи Схід і Захід країни.
До кінця жовтня закінчиться коригування проекту і можна буде приступати до будівництва, а чи захоче цього влада? Все залежить від нас!
Людей, які голосують за дану петицію, прошу проголосувати за мости на сайті петицій до Президента України».
Увы, вера запорожцев в то, что новые мосты наконец постороят, тает с каждым годом. А дело в том, что идея влозведения новых переходов рядом с сущустующими мостами Преображенского с выведением огромного потока транзитного транспорта в центр Запорожья изначально выглядела, мягко говоря, странно. За 15 лет с начала строительства запорожские мосты служили исключительно как источник «дерибана» для местных и киевских властей. На сегодня на мосты потрачено денег в несколько раз больше объявленной первоначальной стоимости.
Еще по этой «долгоиграющей» теме: И все сначала: киевское ООО подкорректирует проект мостовых переходов в Запорожье – где-то за год и за более чем 50 миллионов гривен.
И такое: Мост развлечений: запорожский «долгострой» становится местом опасного «экстрима».