Загрузка..
Вы здесь:  Главная  >  Рубрики  >  Власть  >  Текущая статья

В Запорожье появилась петиция — хотят «мораторить» повышение стоимости проезда в транспорте

Автор:   /  17.03.2021

388453865a55d8b61a1e0

В свете того, что с апреля в Запорожье хотят поднять стоимость проезда (в среднем, на две гривны), появилась петиция, в которой автор просит ввести мораторий на подобные «удорожательные» действия. 

Петиция появилась на сайте Запорожского горсовета.

Ее автор Евгений Мунтянов пишет: оснований для удорожания проезда нет никаких. А сервис в маршрутных такси — воистину пещерный.

З 16 січня 2019 року в Запоріжжі було встановлено нині діючі тарифи на проїзд у міському транспорті. Зокрема встановлено тарифи на перевезення пасажирів

…На сьогоднішній день економічно обгрунтовані підстави для підвищення тарифів відсутні повністю, а начебто «необхідність» їх підвищення продиктована лише бажанням власників підприємств перевізників й далі збагачуватись за рахунок мешканців та гостей міста.Протягом майже всього вказаного періоду (2020-2021 годы — авт.)  вартість палива була значно нижчою ніж та, яка була на момент встановлення тарифів 16.01.2019р., та не перевищує її й на теперішній час.

Разом з цим вказуючи на начебто понесені витрати та збитки перевізники не забувають розповідати відому всім казку про свою соціальну відповідальність у вигляді перевезень пільгових категорій населення, що є відвертою неправдою, яку щодня спостерігають десятки тисяч містян, перебуваючи у т.з. «маршрутках», водії яких (дуже часто у грубій формі) безпідставно відмовляють у перевезенні пільговикам (пенсіонерам, особам з інвалідністю, супроводжуючим їх особам, тощо), відмовляють у перевезенні іншим особам через «немає решти», тощо.

Кроме этого, автор петиции сетует на несоблюдение водителями маршруток графика — а так же на тот факт, что после девяти вечера в некоторые спальные районы Запорожья добраться, кроме как на такси, практически невозможно.

Майже неможливо поїхати в окремі райони міста після 21 – 00 год (зокрема в бік Південного мікрорайону з Правобережної частини Запоріжжя та з середмістя), вже після 19-00 год неможливо поїхати з Космічного мкрн до Південного мкрн.

За твердженням окремих водіїв «маршруток» вони до цього часу встигають зробити щоденний «план» по заробітку, й подальша робота на маршруті та виконання обов’язку щодо забезпечення транспортного сполучення та надання послуг населенню їм геть не цікаво.

Про постійне хамство водіїв в бік пасажирів, особливо літніх людей та жінок, тобто тих, фізичного зауваження з боку кого вони не чекають та не бояться навіть не потрібно розповідати.

Не обошел стороной автор и «аварийность» маршруток — поездка в них превращает в настоящий квест под общим названием «доберись до пункта назначения целым».

До того ж повідомлення у ЗМІ та поліцейська статистика свідчать про те, що поїздки у маршрутних транспортних засобах є «квестом» небезпечним для життя та здоров’я людей, внаслідок постійної гонитви водіїв за гривнею.

В свете изложенного Евгений Мунтянов предлагает ввести мораторий на повышение «проездных» цен — хотя бы до окончания пандемии коронавируса. И ужесточить штрафные санкции в отношении недобросовестных перевозчиков.

Прошу розглянути питання про:

 

1. Введення мораторію на підвищення таких тарифів щонайменше до закінчення пандемії коронавірусної хвороби;

2. Розробку та впровадження механізму дострокового розірвання договорів між Запорізькою міською радою та підприємствами перевізниками, в разі саботажу ними своїх обов’язків та недопущення їх до повторної участі в конкурсах, в тому числі й з урахуванням осіб бенефіціарів фірм-перевізників, у разі створення ними нових підприємств для обходу обмежень.

3. Розробку та впровадження системи контролю з боку управління транспорту та зв’язку ЗМР за дотриманням перевізниками умов договору, в тому числі й здійсненням перевезень пасажирів у вечірній час після 21-00.

4. Розробку та впровадження системи штрафів та покарань для перевізників, які будуть порушувати умови договорів

5. Розробку та впровадження системи контролю за якістю пасажирських перевезень, як з боку приватних так і з боку муніципальних перевізників.

Читайте также:

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on VKEmail this to someone
  • Добавить комментарий

    Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

    ЧИТАТЬ ЕЩЕ...

    1111551

    В Кирилловке местные власти соврали о сносе нелегального объекта

    Читать дальше →